søndag den 16. oktober 2011

Min ynglingskage

Dette er min ynglingskage. Den har jeg fået hvert år på min fødselsdag, fra byens bager i Hedehusene. Jeg er nu nået dertil, hvor jeg vil forsøge mig på at lave min egen version af kagen. Jeg har luret den sådan, at bunden er lavet af en sød mørdej, så er der en kransekage kant, og så lægger man frosne bær med ribs gelé over.

Situationen er dog sådan pt. at jeg ikke har nogen ovn. Derfor der ikke sker så meget på bloggen for tiden. Men så snart jeg får mulighed for at afprøve min egen udgave, skal jeg nok sørge for at opdatere min blog :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin blog du har her Freja - Alting ser så lækkert ud! :-) Dejligt at du tilføjer tilværelsen lidt gourmetiske herligheder !

    SvarSlet
  2. Tusinde tak sødeste Maria! Rigtig dejligt at høre der er nogle der læser den :)

    SvarSlet