søndag den 26. januar 2014

Fisk - Østen fra Solen

Efter at være blevet færdig med Still Light, havde jeg besluttet mig for at vente med at gå igang med endnu et stort stykke strik, og så strikke strømper for en tid. Men man har et standpunkt til man taget et nyt. Det gik op for mig at jeg havde to dejlige garner i mit skab, som ville passe godt sammen. Og særlig godt til "Fisk". En blå uld/bomuld og en petroleum alpaca, begge fra Garnudsalget. Jeg hyggede mig med strikkeprøver, bare lige for at se hvordan de ville passe sammen. Det ser brandgodt ud! Så før jeg vidste af det, havde jeg slået op til Fisk. Jeg har besluttet at undlade fisken, som egentlig nok er det mest dominerende ved denne model. Men jeg er bange for at den bliver for kort i kroppen, og så ved jeg med mig selv, at jeg ikke vil få den brugt. Jeg er tilgengæld helt vild med ærmerne.


Det er svært at tage ordentlige billeder i denne mørke tid. Jeg håber de alligevel giver en ide om farven. Den er så smuk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar