onsdag den 8. januar 2014

Julegaver for 2013

Fordi julen nu er overstået, kan jeg endelig ligge billeder ud af de julegaver jeg fik produceret i november sidste år.
Min mormor fik et kæmpe stort Camomille, som hun havde ønsket sig efter at have set det blå jeg havde lavet. Det kom til at se sådan her ud:


Det er svært at få nogle rigtig gode billeder her om vinteren, fordi det er så mørkt. Jeg kan fortælle at hun blev meget glad for det, så det var det hele værd :)

Derudover fik jeg strikket et halstørklæde til min mor. Jeg har strikket bladmønster efter denne opskrift. Det virker måske kompliceret, men når først man er igang er det virkelig meget nemt og enkelt. Det er strikket i en tråd uld/bomuld fra garnudsalget - det garn er og bliver mit ynglings garn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar