onsdag den 8. januar 2014

Tempelblomst

I julegave fik jeg Annette Danielsens (næsten) nye bog "Østen for solen". Hold nu op hvor er der mange flotte modeller i!! Efter at have prøvet tempelblomst på, havde jeg allerede fundet garn og sat mig for at den skulle strikkes, så snart jeg fik bogen i hænderne. Det har jeg ikke fortrudt! Den er strikket i Supergeelong, da garnudsalget havde juletilbud, 150,- for 750 g!! Det var noget af et kup! Jeg har lidt svært ved at veje hvor meget jeg har fået brugt, men det er lidt under halvdelen af de 750g. Jeg har strikket med 3 tråde, da det er noget tyndt garn, men en løbelængde på 850m/100g. Jeg kunne nok egentligt godt have nøjes med 2 tråde, men jeg er nu engang et varmedyr, så de 3 er perfekt til mig!
Det er svært at gengive den nøjagtige farve.. Den er lyslilla.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, din Tempelblomst!!!

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have Lea - Jeg er også rigtig glad for den! :)

    SvarSlet
  3. Wow! Sådan en flot strik og i en fin fin farve!

    SvarSlet
  4. Tak skal du have Frøken Lyngsø - Kan kun anbefale opskriften, den er nem at gå til ;)

    SvarSlet